17 listopada 2012 rozdano certyfikaty i godło
"Przyjaznej Przychodni", które otrzymała przychodnia ze Starych
Babic. Tym samym Centrum Medyczne Sorno dołączyło do grona najbardziej
przyjaznych placówek medycznych w Polsce.
- Godło "Przyjazna Przychodnia" to gwarancja obsługi Pacjenta
potwierdzona przez ekspertów. Za to wyróżnienie dziękuję całemu zespołowi,
w którym mam przyjemność pracować. Wspólnie budujemy placówkę zgodną
z potrzebami medycznymi rynku a w niektórych sprawach nawet je wyprzedzamy
i jesteśmy prekursorami tak aby wszystko było dla naszych Pacjentów
wielkim udogodnieniem - mówi Edyta Stankiewicz, właściciel firmy.
Każda z placówek uhonorowanych certyfikatem i godłem "Przyjazna
Przychodnia" realizuje w praktyce postulat "pacjent jest najważniejszy".
To przychodnie, które szanują czas pacjenta i poprzez inteligentne systemy
rejestracji rozwiązują problem kolejek. Są modelowe pod względem informowania
pacjentów i przestrzegania ich praw. I co bardzo ważne, stale inwestują
w podnoszenie jakości usług medycznych.To jednostki, które robią dla
pacjentów dużo więcej, niż nakazują powszechne normy i przepisy.
Przyjazne Przychodnie zmieniają obraz opieki zdrowotnej w Polsce. Takich
jednostek przybywa. Świadczą usługi zarówno w ramach kontraktów z Narodowym
Funduszem Zdrowia, jak i prywatnie. Wyłaniane są w toku szczegółowych
audytów obejmujących najważniejsze funkcje przychodni: obsługa pacjenta,
dostępność, przestrzeganie Praw Pacjenta, stosowanie metod promocji
i informacji, kompleksowość i jakość świadczonych usług oraz budowanie
potencjału usług medycznych .